Virksomhed: TelemarketingCentret (Telemarketing Centret)

TelemarketingCentret

TelemarketingCentret leverer møder med salgspotentiale til vore kunders konsulenter. Vi udvikler og udvider salgsmulighederne for kunderne ved at sikre, at konsulenterne har møder nok i kalenderen ved nye, mulige kunder – flere møder, mere salg.

Baggrund og i dag

Siden vor etablering i 2001 har vi leveret mere end 93.000 salgsmøder i Danmark, Norge og Sverige.

Hos TelemarketingCentret har vi kunder, hvor beslutningstageren nu sidder i fjerde virksomhed som vi hjælper ham/hende i, siden vi startede. Når vor kundes beslutningstager finder nyt job, følger vi ofte med, da alle der arbejder med salg, har behov for flere møder i kalenderen.

Vi har erfaring og er i dialog med næsten alle brancher. Vi har årligt 300.000 udgående kundekald. Her er vi i dialog med ikke bare nogle af Danmarks største virksomheder, men også nogle af verdens største børsnoterede virksomheder i deres segmenter. Alene med formål at skabe muligheder for mere salg. Vi kontakter alle potentielle virksomhedsemner, men kontakter aldrig private telefonisk – vi arbejder alene på B-T-B markedet.

Erfaring og referencer med super anmeldelser

Vi arbejder bl.a. meget i transport- og transportrelaterede brancher, hvor vi bl.a. via intelligente data sikrer, at TelemarketingCentrets kunder øger mulighederne for, at skabe nye relationer og øget salget hos nye, potentielle kunder og samtidig sikre, at de eksisterende kunder hos kunderne, stadig betjenes. Erfaringerne er bl.a fra direkte godshåndtering, tracking af alt rullende materiel.

Gode anmeldelser i bilbranchen

Endelig har TelemarketingCentret været foretrukken partner for bilimportør, der har behov for møder med nye, mulige erhvervskunder på forhandlerniveau. Alene de seneste 3 år har vi til en bilimportørs forhandlere og ikke mindst deres erhvervskonsulenter leveret mere end 1800 salgsmøder i Danmark – alle med potentiale til salg. I segmentet i Danmark er markedsandelen øget ift. direkte konkurrenter – også mere end markedet er vækstet.

Grundet succes´en i Danmark, ønskede den danske bilimportørs norske søsterselskab også at øge salget i Norge efter samme koncept – ved bookede salgsmøder og kontakter til nye, mulige kunder.

I Norge kan man meget, men intelligente data på kundeemner findes ikke i bilbranchen. Grundet succes´en i Danmark, kunne TelemarketingCentret ”oversætte” den danske succes kundeemner til samme brancher i Norge. Efter næsten et halvt års Telemarketing i Norge baseret på opkald fra TelemarketingCentret i Horsens, har TelemarketingCentret leveret snart 250 kundemøder og kontakter/lead i virksomheder, der pt har næsten 2500 biler – faktor 10 på investeringen = god anmeldelse for kunden.

Også i IT branchen har vi flere succeshistorier. Flere danske selskaber, der sælger løsninger fra deres Nasdaq noterede partnerleverandører, har vi med succes hjulpet/hjælper i et langt strategisk forløb. Fra starten har TelemarketingCentrets kunde været næsten ukendt i markedet, men efter mere end 2000 afholdt salgsmøder gennem mere end 5 år, er brandet blevet kendt, velanskrevet og forespurgt som bedste innovationsløsning.

ROI – fra 10 til 200

Også i forsikringsbranchen leverer TelemarketingCentret salgsmøder med potentiale til salg. Senest har vi til børsnoteret forsikringsselskab leveret mere end 4000 salgsmøder til assurandører på erhvervsmarkedet i Danmark. Deres salg i et vigende marked er øget med mere end 20 %  og hver gang de investerer 1 kr. i telemarketing, får de investeringen tilbage med faktor minimum 10 = kr. 10,- eller investeres kr. 1.000.000 øges bundlinien hos forsikringsselskabet med 10.000.000.

Kurser i Telemarketing

TelemarketingCentret har udviklet og gennemført næsten 100 kurser i Telemarketing – med potentiale til salg i form af kurser i mødebooking eller kurser i direkte salg. Kurset i direkte salg hos en dansk børsnoteret kunde gav muligheden for, at kunden fik investeringen tilbage 200 gange – kr. 1 investeret og kom tilbage x 200 – eller mere end Dkr. 20 millioner på bundlinien.

Salget styrer private virksomheder

Alle private virksomheder lever af salg – flere møder, mere salg, bedre telesalg, mere salg = alle kunder giver gode anmeldelser til TelemarketingCentret.