Kommunikation foregår i dag på mange forskellige platforme – og flere og flere kommer til. Det kan
derfor være svært at danne sig et overblik over kommunikationen og interaktioner på de forskellige platforme, hvor man som person eller virksomhed bliver omtalt. Eller endnu vigtigere hvordan man bliver omtalt.
Med den brede vifte af platforme kan selv den mindste krise hurtigt udvikle sig og blive langt større og omkostningsfuld for dig og din virksomhed. En krise der netop med et manglende overblik og kontrol kun vokser sig større, hvis den ikke håndteres korrekt.
For at forhindre kriser i at udvikle sig og blive skadelig for dig og din virksomhed, er det vigtigt at udarbejde den helt rigtige strategi for kommunikationen når en krise rammer – stor som lille. Gennem den helt rigtige krisekommunikation undgår du at virksomhedens digitale omdømme og digitale identitet tager skade.
Det er derfor også vigtigt at have fokus på netop dette område i din virksomheds kommunikationsstrategi, så du står stærkere, når krisen rammer. Kontakt allerede vores eksperter i dag til råd og vejledning. Så sikrer du den rette strategi og den korrekte digitale oprydning og håndtering af kriser i arbejdet med din virksomheds omdømme.
Gennem mange års erfaring med digital krisekommunikation og håndtering af shitstorms har vi oparbejdet et indgående kendskab til, hvordan den rette krisekommunikations udføres. Vi kan derfor rådgive og håndtere alle slags sager – og ikke mindst sikre den helt rigtige digitale oprydning.
Vi forstår kriser, hvordan de opstår, hvordan de udvikler sig og hvad der skal til for at håndtere dem. Gennem rådgivning udtænker vi de muligheder, der er for korrekt krisekommunikation i din virksomheds sag, og vurderer hvilke strategiske måder, der er for at gribe sagen an på, så vi på bedst mulig vis kan undgå, at dig og din virksomheds omdømme tager skade.
Selv den mindste krise kan hurtigt udvikle sig og blive langt større og omkostningsfuld for dig og din virksomhed.
Med god PR håndtering skabes der god omtale og dermed en højere værdi i virksomhedens interne og eksterne relationer.
Målet med reputation management er, at den dårlige omtale ikke længere påvirker dig og din virksomheds omdømme.